۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰:۲۰

ناظمی:

داماش روی اشتباهات فردی باخت/فولاد با انگیزه است

داماش روی اشتباهات فردی باخت/فولاد با انگیزه است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم داماش گیلان گفت: تیم در بازی با فولاد تنها روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کرد و امیدواریم آخرین بازی ما باشد که روی اشتباهات فردی گل می خوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی شنبه شب در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: تیم ما در این بازی تنها روی اشتباهات فردی گل خورد و امیدواریم در بازی های بعدی چنین اشتباهاتی تکرار نشود.

وی افزود: اگر گلهایی که دریافت می کنیم روی تاکتیک حریف باشد ناراحت نمی شویم ولی اشتباهات فردی بازیکنان بسیار ما را ناراحت کرده است.

سرمربی تیم داماش گیلان ادامه داد: تیم ما در بازی گذشته نیز روی همین اشتباهات فردی گل خورد و امیدواریم این بازی آخرین بازی ما باشد که روی این اشتباهات نتیجه را واگذار می کنیم.

وی تصریح کرد: تیم فولاد تیم خوب و با انگیزه ای است که در آینده علاوه بر بازیهای لیگ در بازی های آسیایی نیز حضور می یابد و همین باعث شده انگیزه بالایی برای ارایه بازی های با کیفیت داشته باشد.

ناظمی بیان کرد: گرمای هوا روی بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود ولی همیشه تیم های میزبان از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: تیم ما در این بازی موقعیت های خوبی را به دست آورد و اگر بازیکنان دقت لازم را می کردند نتیجه غیر از این بود.

دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی اهواز در حالی از سری رقابت های هفته چهارم برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

«لوسیانو پریرا» (26 و 46) و بختیار رحمانی (53) برای فولاد خوزستان گلزنی کردند و مسعود حسن‌زاده (47) گل داماش را به ثمر رساند.

 

 

 


 

کد خبر 2113087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha